I dag söndag..

... kommer bestå av ihopplock av lägenheten och fix med tvätt. 4 maskiner tvätt här i lägenheten. Konstigt en vanlig 3-rummare inte är byggd som torkrum *S*. Kläder är väl en sak, men lakan och handdukar  *suck* Eller så är det mig det är fel på, som gör det mesta med ketchup-effekten - förs ingenting, sen ingenting och sen ALLT på en gång.

Men lite tur har jag, för på torsdag kommer Städ-hulda och städar inför julen och sen ser jag inte henne för än i mitten av januari igen. Men det kan jag stå ut med, med råge. För bättre vinst kan jag inte ha vunnit, eller hur Kramgo ;) Måste passa på att njuta av det hela, då det tar slut i mitten av april.

När jag har varit duktig med tvätten, enligt mina mått sett, så har jag en välförtjänt stund i bastun som väntar på mig.

Vad ska ni göra ?

Kommentarer
Postat av: Pia

Du har fått en utmärkelse av mig (det är inte nog med julkalendern!! Hehe). Kika in hos mig..

2008-12-14 @ 12:16:56
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0