Så var det ja..

Nu är jag hemma igen efter att vågat vågat mig fram på det åländska havet. Jag har åter igen, så här hemkommen, hunnit reflektera varför jag inte är så där överförtjust i att åka på dessa konferenskryssningar. Att jag aldrig lär mig, liksom. Det är absolut inget fel på mitt resesällskap, gänget jag har konfererat med. Jag förstår också varför man lägger konferenser på båtarna, speciellet min firma - för vi har väldigt bra pris hos rederiet. Men sen är det slut på det positiva - när man ska beblanda sig med dom som åker på kryssning för att underhålla sig - ja, supa skallen av sig, få i sig så stor mängd alkohol på kortast tid och därvid lag också lämnar all sunt förnuft och hänsyn hemma.

Och här hade jag skrivit ett långt utlägg om bristen på hänsyn, men tack vare teknisk failure så försvann det *morrar* och det var för långt för att jag ska orka skriva om det

Summa sumarium - en bra resa, trevligt sällskap och god samvaro. Skötsam i vanlig ordning och låg till sängs före 00.30 och kroppen känner inte alls av att det har varit kryssning.


Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Välkommen hem igen! :D

2008-12-05 @ 20:54:34
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0