Allting..

.. packat nu, dock inte jag *S*. Ska va nykter ett tag framöver då jag har en massa bilkörande framför mig. Hallen ser ut som det är någon som flyttat in och bosatt sig där. Blev faktiskt inte lika mkt väskor och annat som jag trodde. Nu kvarstår ju det ulitmata testet, att få in allt i bilen. Men det tänkte jag vara så avancerad och djärv och gör imorgon. Ska ha lite torrvaror med oss, men även det får anstå en stund.
Men jag är så glad jag har varit så förutseende och provreste tältet. TACK SMARTA DAGENS EKO ;) . Det är klart större än vad jag trodde det skulle vara och då därför lite knepigare att sätta upp. Mini kommer att drillas i tältpinnehållning *S*. Men ju fler gånger tältet kommer att åka upp och ner detsto enklare (tror jag iaf) det kommer att bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0