Glappkäft...

... det är jag det.

Fick en förfrågan i fredags om jag hade lust att följa med och vandra i fjällen några dagar. Ja visst säger jag utan att fråga nämre om när-var-hur och så där. Så kl 13 idag blir jag upphämtad av golfcoachen för färd mot fjäll å höga dalar. Så det är Dagens Eko i ett nötskal, glappar truten först och SEN tänker på vad som är frågat *S* Trodde ju inte att vandringen skulle vara så här snart in på. Kommer att bli ett äventyr helt klart, för jag har aldrig vandrat.

Duger det om jag packar i en konsum-kasse kanske? ;)

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Japp!

*S*



Ha så skoj! Det blir spännande ska du se ;-)

2008-07-27 @ 09:44:53
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Wille

Hehe du är kul. Det kommer bli fantastiskt det är så fint uppe i fjällen, se till och nju. fast det där med konsum kasse inte är det bästa alternatiet en från intersport tror jag funka bättre



ha en skön vandring

2008-07-27 @ 09:45:18
URL: http://www.wilens.se/btw
Postat av: Wille

Ok nu voll jag veta allt, hur gick det för dig och din konsum kasse

2008-07-29 @ 06:54:13
URL: http://www.wilens.se/btw/
Postat av: DD

Äschdå, har man ingen Haglöfs 55 L så måste det ju gå lika bra med en HM 5 L, eller två eller tre eller...typ så.. ;D



Varför ringer inte min golflärare och drar mig till fjällen? Måste vara för att jag inte varit på golfklubben på läääääääääänge. Attans.



Hoppas du har det gott i fjällen. *kram*



2008-07-30 @ 10:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0