Hög igen..

Nu är det dags att gå och gör mig i ordning för att kunna bli hög, hög på endorfin och after shave. Det är alltså dans igen ikväll. Hoppas medelåldern är lite lägre ikväll än vad den var i tisdags.
Tror jag ska ha den nya klänningen jag köpte, eller rättare sagt den nya klänningen som tvingade mig att köpa den - för den skrek rätt ut när jag passerade den "KÖP MIG KÖP MIG, JAG ÄR DIN!"

Nepps!
Nu in i duschen och göra det man ska göra i en dusch ;) duscha!!

Vem skrubbar mig på ryggen ?

Ps. Ja, jag har fortfarande råd att sitta i baren, men vid en utedansbana modell folkets park, så är det väldigt dåligt, på gränsen till oebfintligt att det finns en bar där, därför dansar jag ;). Kan bli så illa jag lyxar till mig med en läsk och en kanelbulle i pausen ;) Ds.

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Ha så trevligt ikväll i solen och värmen! ;-)

Nu tror jag att jag vet vad jag ska köpa till dig i födelsedagspresent också... S



Kram

2008-07-03 @ 18:38:01
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: DD

Endorfin e fint serru. After Shave...njaaaa...det beror ju på om dina danskavaljerer går på Isse eller på Aqua Vera. Det senare lär nog frammmana annat än endorfin ....=/



Håll dig till saft o bulle så slipper du obehagliga överraskningar ;)



Hoppas skorna höll!



=)



2008-07-03 @ 19:45:09
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0