It´s alive!!!

Nu är jag/vi åter på svensk säker mark. Dock inte ända hem till 08-land, men där hamnar vi imorgon. Resan till och i Danmark har gått mycket bra. Vi har roat oss kungligt som det bara går att göra när vädrets makter kanske inte alla gånger var med oss. Vi har dock inte regnat bort helt. Sämsta vädret hade vi så klart när vi gjorde Legoland, men vad gör väl det när vi hade regnkläder på oss och det var korta köer till alla attraktioner. Så här i efterhand så är jag tacksam över att jag fick låna och tog med mig Vrålapan aka GPS:en, för Danmark i all ära, men att skylta ordentligt tillhör inte deras starka sida.

Återkommer mer under morgondagen, med lite mer info om vår resa.

Kommentarer
Postat av: DD

Välkommen tillbaka!

Kan inte göra annat än hålla med - danskar är goa men dom vet inte hur man skyltar så det synd (då menar jag inte rea på öl och vin, utan vägskyltning alltså). Good to have you back! =)



2008-07-24 @ 20:16:21
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Malla

Danska mentaliteten är underbar... Smörrebröd å öl.. Till lunch.. Har jobbat där.. Ingen övertid, ingen stress.. Hur de är på att skylta? Vet inte...



Men ni kom hem! Bra där!



Ha en underbar dag!



Pok



Mallapåvägtilljobbetbralla

2008-07-25 @ 09:46:36
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Wille

Välkommen tillbaka ser fram emot att läsa om dina bravader i Danmark

2008-07-25 @ 12:48:15
URL: http://wilens.se/btw/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0