Morbror är snäll han..

Igår kväll så ringde han och frågade om jag och Mini ville följa med till Gröna Lund och Mini var ju inte sen att tacka nej, nej fel, tacka ja menar jag ju *fniss*. Kanske inte den absolut bästa dagen att gå på med tanke på stekande hetta (en dag man helst är på stranden) och sommarkryss på kvällen, men vill man så går det ;).Och det går inte nog så många påpeka att gratis är gott (Morbror betalar ju*fniss*)

Efter en underbar natt i egen säng, att det kan vara så ljuvligt ibland, har jag nu sakta men säkert börjat rensa bort och ut taikon-lägret i lägenheten. Det börjar bli riktigt framkomligt nu och när sen thé-vattnet har kokat upp så ska jag sätta mig på balkongen i min nya gamla gungstol och bara NJUUUUTA.

Mini har bänkat sig i soffan framför tv:n och försöker ta igen massa tv-tid hon missat nu på resan *ler stort*. Med tanke på hur mycket uteaktiviteter vi har gjort under 10 dagars tid så bryr jag mig inte ett dugg om att hon är inne, plus at klockan är inte speciellt mycket den heller än.

Kommentarer
Postat av: Wille

Gungstol tea lung balkong det är ord som får en att må bra. Ska snart sticka ner till sjön så ajg ska läsa om ditt Danmarks äventyr i eftermiddag.



Ha en bra dag

2008-07-26 @ 09:24:52
URL: http://wilens.se/btw/
Postat av: DD

Hahaha...igen...låter precis som min hemkomst juh. En ren och tom lägenhet förvandlas snabbt till taikonläger och jag har ännu inte kommit mig för att packa upp resväskan. Den ligger så bra där och funkar som "reservgarderob"! Te har jag klarat av också. Fint juh! =)



Gröna Lund i stekande sol är aldrig bra.



2008-07-26 @ 20:38:33
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: joel

är inte gungstol lite gubbvarning?



hmm, är det något jag inte vet om dig ;D

2008-07-26 @ 23:11:57
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Dagens Eko

ne du Joel, du vet alla snaskiga detaljer om mig... det vill säga noll å inget... hihihi

2008-07-26 @ 23:55:38
URL: http://dagenseko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0