God morgon

Har i vanlig ordning vaknat innan klockan ringer. Vet att det är lika bra och kliva upp och göra lite nytta då. Har hunnit packa upp min väska, som jag skulle gjort i går och tittat igenom Minis väska för att konstatera att hennes far i vanlig ordning inte packat ner det hon behöver för Fritids denna vecka.

När Mini åkte till sin far förra veckan så gav jag hennes far denna påsväska och säger till att detta är hennes "fritidsväska" som ska bäras hem efter veckans slut, då hennes ordinarie avdelning från och med idag har stängt. Men tror ni han skickade med "fritidsväskan" - NEEJ!!!

Det innebär nu att regnkläder, stövlar, badkläder (vad hon nu ska med dom till då regnet står som spön i backen) och allt annat som fritids bett oss se till att barnen ska ha med sig inte finns på plats, troligen kvarlämnat på den nu låsta avdelningen. Så jag kommer att troligtvis få börja dagen med att smöra för befintlig personal att hjälpa mig komma åt Minis tillhörigheter.  Ibland funderar jag på om han gör så här med flit, för att försöka få mig att framstå i dålig dager

Ha en bra dag

Har ni börjat er semester eller ska ni jobba ett tag till?

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Sååååå typiskt honom säger jag bara...

2008-06-23 @ 14:52:57
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0