HJÄLP!! ;-)

Jag blev "kidnappad" för lunch, idag igen, av Golfcoachen. Denna gång hamnade vi i Vinterviken, på en filt, med en sån där matig macka och en flaska vatten. Låter kanske inte så kulinariskt, men i trevligt sällskap och underbart väder så smakar det mesta underbart. Gäller att ta till varje stund av både sällskap och fint väder så här i semestertider.

Så nu sitter jag här igen vid mitt skrivbord och tittar på pappershögarna och önskar dom=dokumenten kunde sortera in sig i pärmarna själva.

Vad har ni ätit till lunch ?

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Jättehärlig dag även här! Solen skiner, en lätt fläkt bara som svalkar ljuvligt och ett gott humör samt en lätt doft av kamel/elefant/lama/häst/get/ko... *ler brett*



Har ätit pannkaka till lunch på jobbet innan jag åkte hem, sedan har jag lyxat med en liten glass nere på strandserveringen. GB's nötkrokant är inte att leka med säger jag bara... Slurp!

2008-06-26 @ 15:00:16
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0