J-la natt..

.. har vi haft här.

Sitter här och är väldigt mör/trött/grinig just nu. Dels får jag skylla mig själv som inte släckte lampan för än klockan var 0130, sen började Mini gå i sömnen och prata på väldigt hög nivå. Men jag undrar var i drömmarnas land hon var, för det var på engelska hon pratade. Inte för att hon, med sina nästan 8 år ,på något sätt pratar en perfekt engelska*.

För att sen få Mini och lugna ner sig och sova sin riktiga sömn så fick jag ta henne till min säng och nästan lägga ett ben över henne för att få henne att vara stilla 


Helt ärligt stulit idéen av Joel  till sånna här fotnoter 

*Minis fars nya dam är från Långbortistan, så hemma hos dom pratar dom engelska med henne för att hon från Långtbortistan ska lära sig Svenska  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0