Lögn..

...lögn, förbannad lögn och statistik (Mark Twain).

Det var illa... har hittat statistik-knappen här och nu när jag kommit igång lite och skriva inlägg så är jag där å kollar i statistiken hur det ligger till med antalet läsare. Varför ska jag vara så nyfiken och klicka överallt *S* Hade jag inte sett den, hade jag fortfarande svävat i (o)lycklig ovisshet *S* "Tänk om det är någon som hittar hit, förutom dom som jag hotar (säger till med starka ordalag att komma hit), till min  blogg".

Vet att bloggen inte är den roligaste som den är nu, lite bilder (om ens några) och mycket text och jag skriver ganska så anonymt, håller ganska så högt på min integritet. Märker jag har lättare att vara rolig när jag har någon att munhuggas med, typ en chatt eller så. Ska bli bättring på den fronten med, vet jag kan ordvränga å va lustigkurre när jag väl lägger den sidan till. Inte för att det bara ska vara humor och skratt här, men ändå.

Så min fråga till er är:

Hur hittade ni min blogg?

Kommentarer
Postat av: joel

fan, jag kan slänga in lite elaka kommentarer som du kan få munhuggas med..



18 öl så skulle vi nog till och med få till en riktigt lovande dissussion.. det ser jag fram emot..



men tills dess får jag väl säga att jag hittade bloggen genom en kommentar hos den allt för underbare Joel ;)



och bilder är för bögar.. och det är ju lite svårt för dig att vara ;)

2008-06-27 @ 23:59:14
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Mona

Och mig behöver du inte heller hota, och det är ju inte så svårt för dig att gissa hur jag hamnade här!

2008-06-28 @ 22:07:12
URL: http://www.monasuniversum.blogspot.com
Postat av: Mona

En annan sak; sjukt bra bloggnamn!

2008-06-28 @ 22:07:52
URL: http://www.monasuniversum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0