Sälja sig själv...

också ett sätt att avsluta ett gammalt liv och börja om på nytt...Läs här om Ian som ska sälja sitt liv inkl hus, invetarier, jobb och vänner via e-bay.

Jag vill inte vara sämre jag -  har dock inget konto på e-bay så ni får lämna bud i en kommentar **S**

Det ni får är:

* skor i storl 36, många
* kläder i alla de sorter mest klänningar och kjolar, storl S 34/36
*l gh i en söderförort till stockholm om  80 kvm
* en Mini om snart 8 år
* jobb som chefsekreterare
* hemlig låda med allt det andra som gör att jag är jag


Kommentarer
Postat av: DD

Mäniskan skulle ju få 12 mille för sitt liv ju!!! Undrar just om mitt liv hade varit värt 12 mille?



2008-06-30 @ 09:13:28
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Fegon

Människan fick 2,6 mille?



För dig bjuder jag... Hmm, vad har jag för lösa pengar i fickan... 200 000 kr, startbud.

2008-06-30 @ 15:39:41
URL: http://fegon.blogg.se/
Postat av: Mats

Den där hemliga låda låter intressant...

2008-07-03 @ 11:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0