Simma lugnt..

.. jepps det har jag gjort på lunchen. Kollegan M tog ett nacktag på mig och tvingade mig ner till simhallen och väl där så tröck hon mitt huvud under vattenytan *S*.

Ne, fullt så farligt var det inte. Sanningen är att M frågade om jag skulle hänga med ner och simma lite, för hon och två till skulle ge sig iväg ner och ta ett par längder. Jag var inte sen att haka på då jag har slarvat väldigt på senare tid med all form av motion.

Hur mycket, hur långt jag simmade vet jag inte - men jag plaskade runt där nere i ankdammen i 20 minuter i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Wow, simning. Det tar på krafterna om något.



JPG, gillar jag inte så mycket. Hade JPG som såg ut som en kropp - blå till färgen. Ett sprut och man stankt i flera dagar. Fruktansvärt stark parfym.



Har offrat mitt liv till Jil Sander och Hugo.

Svårt att byta då...

2008-11-14 @ 15:56:42
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Spiderchick

det e gött å basta sen! =)

2008-11-14 @ 20:19:49
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0