Uppe med tuppen..

.. men denna tupp hade sovmorgon idag *fniss*

Fick lyssna på ljudbok lite längre än vad jag hade hoppats på. Sen så somnade jag sött till slut. För säkerhets skull så lät jag väckarklockan stå på ringning. Den ringde efter att jag hade vaknat, men hade jag inte ställt den så hade jag säkert "försovit" mig.

Och det kan jag ju inte göra, en dag som denna. Det är MINI-dag hela dagen idag. D.v.s Mini kommer hem till mig efter att ha tillbringat veckan hos far sin.

Vad står det på agendan idag? Ett besök på IKEA kan det bli, men annars försök till pulkaåkning, göra klart resten av läxorna och hänga julgardinerna. Ja, ni läste rätt - julgardiner. Nästa helg när det är advent så är vi så fullbokade som det är så om det ska hinnas med så får jag göra det idag/kväll.

Nu är det så att mina julgardiner är inte så tomtiga, utan går mest i rött och vitt så jag kommer inte att lessna på julen.

Vad ska ni hitta på idag ?

Kommentarer
Postat av: Pia

Smart att inte försöka trycka in julpyntandet till nästa helg.. fullbokning är ett bra argument för att få lov att fuska! ;o)

2008-11-23 @ 12:33:30
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Lennart

Ska stryka några skjortor, bädda om i sängen och sen vet jag inte riktigt, kanske bara slöa eller titta i en bok.

2008-11-23 @ 13:43:38
URL: http://trannel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0