Vem ska man tro på?

Det undrar jag med. Jag har hittat denna blogg av Moica Antonsson via Monica. En journalist som ifrågasätter Liza Marklunds böcker: Gömda och Asyl och om själv ska snart ge ut en bok som bevisar motsatsen och hennes teori.

Om det nu är sant, att det Liza Marklund har skrivit inte stämmer så är det mer än för djävligt och om det inte är sant så vete tusan varför det har blivit en personlig vendetta.

Helt klart är det att jag ska läsa boken som kommer ut den 1 december och själv försöka dra egna slutsatser om det inträffade.

Av det jag kan läsa mig till så är det något skumt, från den ena eller den andra sidan. Och ja, jag har läst Liza Marklunds böcker.

Vad tror ni ?


Kommentarer
Postat av: Pia

Gick in på hennes blogg via din länk och.. ja vad f-n ska man säga?? Som du säger, det är ju fruktansvärt om saker i Gömda o Asyl är rena påhitt.. Grrr...

2008-11-07 @ 20:07:22
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0