Komplimang..

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så ska min chef "flytta ifrån mig" och jag är inte så bekväm med det. Straxt före lunch kom han in på mitt rum för att hämta sin post och säger så där i förbigående till mig Du vet väl att Fru GP går i pension till sommaren och tittar menande på mig.

Den blicken han gav mig samtidigt med tonläget i samband med att han yttrad dom orden var klart en komplimang och underförstått att han vill fortsätta jobba tillsammans med mig. Så det kommer inte att bli svårt att bita ihop det kommande halvåret/året tills jag vet bättre om läget och uppläget för den tjänsten.

Att så få ord kan få ens hjärta och sjä att må så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0