Oh, what a beautiful morning..

 ...NOOOT!!!

  • Kliver ur sängen, in i badrummet och för att sen klä på mig. När andra benet går i byxorna känner jag hur jag trampar sönder fållen. Husmoderlig som jag är tar jag fram häftapparaten och gör en snabbfållning.
  • På med ytterkläderna, ut genom porten mot bussen, dimman ligger tjockare än den i Lützen och någonstans högt där uppe verkar det finnas regntunga moln. Framme vid hållplatsen kommer bussen ca 10 minuter för sent, åker buss, kliver av bussen och börjar gå mot arbetsplatsen, känner hur sidsömmen under byxfixan har gått upp.
  • Kliver in genom jobbets port, en snabb koll på klockan, är "bara" 30 minuter försenad och det är manuell inpasseringskontroll

Tänk om alla morgnar kunde börja så här bra..

Det kan bara bli bättre, eller ?


Kommentarer
Postat av: DD

Sounds like a perfect morning ;D



men du...enligt reklamsnutten som jag visade i min blogg var det en BILLY som hon stoppade ner Tony i. Vad vet jag om alla IKEAS namn??? =O



2008-10-07 @ 13:23:27
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vilken skön morgon må jag säga.



Tycker du borde komma med mej till Playa del Ingels å vila upp dej!

2008-10-07 @ 13:41:17
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: pangis

Silvertejp funkar också:-)

2008-10-08 @ 10:04:55
Postat av: Eva (kramgo_72)

Jupps - inget kan bli sämre! *ler*

2008-10-08 @ 10:40:05
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0