Utmanad är jag...

Av WTF har jag blivit utmanad. Jag gör ett undantag för denna utmaning, men kommer att ändra lite i reglerna för utmaningen,annars är jag inte med ;)

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Här gör jag regeländring till att alla som känner sig manade att bli utmanade gör utmaningen.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


7 saker om mig själv

1. Blyg - trots min rappa käft (det är nog den som döljer blygheten)
2. Är väldigt morgonpigg - blir aldrig längre än till 9 om morgnarna
3. Har aldrig kört med släpvagn - kallas feghet tror jag
4. Dålig på att laga till fiskrätter - kallas okunskap och lättja
5. Har tävlingsdansat - ålder och knä sa i från när det var dags att lägga av
6. Tycker rött vin är godare än vitt vin, även om jag lär mig tycka om vitt mer och mer
7. Avskyr allt vad kedjebrev och utmaningar heter - behövs ingen förklaring till det

Okej då... då ändrar jag väl mig lite då då... tycker Kramgo Orsakullan Skogsmuller i alla fall kan göra denna utmaning


Lycka till!!

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Hahaha, tack för att du gjorde den trotts din avsky ;) En del kan vara skoj ibland ;)

2008-10-26 @ 17:05:46
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0