Har ni sett Herr Kantarell..

..Inte var han i enebacken i alla fall och inte hade han hela tjocka släkten med sig, men nån liter blev det så jag får mig en omelett med smörstekta kantareller till och en grönsallad till middag.Hade egentligen inte tid att följa med ut i skogen, men vädret var ju så underbart och jag har ju en hel kväll och natt på mig att göra klart alla kalasförberedelser för Minis kalas.

Efter middagen ska det "tillverkas" godispåsar. Jag försöker minska ner på godis i påsarna och stoppa i någon liten grej istället, för på ett kalas så blir det så mycket onyttigheter ändå. Men jag är rädd för att Mini inte kommer uppskatta min "grej" denna gång *fniss*. Jag har nämligen tänkt stoppa ner tandborstar *fniss*. Äter man sött och gott så måste ju tänderna blir rena med, eller hur ?

Roar ni er med i kväll ?

Kommentarer
Postat av: Malla

Var lugn Cha...



När jag stoppade ner tandborstar i godispåsen blev både ungarna och föräldrarna överlyckliga.. Dagispersonalen likaså.. (Var på dagistiden)..



Ha det bäst i morgon.. Och jag tror din Mini kommer vara jättenöjd när dagen är över!



Pok



Mallaganskalesspåbarnkalasbralla

2008-09-13 @ 21:34:29
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Eva (kramgo_72)

Hahaha - det blev tandborstar alltså!!! Fräckt och annorlunda, och jag tror att det "går hem" hos de flesta. ;-)

2008-09-13 @ 22:13:25
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: pangis

Japp herr Kantarell fins här i min lilla glänta i skogen ovanför mitt hus:-)

2008-09-14 @ 09:47:00
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0