Underbara datorer..

Vad jag älskar datorer som underlättar vardagen för en i arbetet, som plippar och ploppar fram information hit och dit, på alla de sätt. Men dom är bara så där underbara, NÄR DOM FUNGERAR!!!

Nu är det stopp i våra interna system, jag kan bl.a inte logga in på lönesystemet, jag kan inte göra finjusteringarna, dom små korrigeringarna i lönerna. Imorgon är det sista dan inför denna löneomång. Helt enkelt och kortfattat - jag kan inte göra ett vettigt skit, förutom att surfa. Tur jag inte har kunder som ringer mig, där jag måste in i register för att kunna hjälpa dom - utan "bara" har andra, som kanske har mer förståelse för datorstopp.

Bättre start på morgonen hade inte varit fel.

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Datorerna känner av att det är "lill-lördag" idag, de har tagit ledigt bara för det. *S*



Kram

2008-09-10 @ 09:39:22
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: pangis

Åhh jag hatar när det blir sådär... Lagen om datorernas jävlighet!

2008-09-10 @ 11:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0