It´s alive!!!

Nu är Mini och jag hemma igen efter många härliga dagar i skidbacken och hos goda vännerna. Mini är nu en fullfjädrad glidare och bemästrar dom röda backarna och åker ifrån morsan så det står härliga till. Magarna våra är fulla av den godaste maten vi har blivit bjuden på, på länge.

Vädret har väl inte varit det allra bästa, men vi har haft det hur bra som helst i alla fall. Har vi inte varit i skidbackarna och åkt så har vi varit stallslavar och små stallslavar har fått till belöning att välja valfri häst att rida på, vilket hon även det har gjort med bravur.

Summa sumarum en helt otroligt vecka, igen. Som fick sig ett litet annorlunda avslut än tänkt och brukligt. Vi vet också nu hur det ser ut på en akutmottagning ;) Vem, vad och varför - det förtäljer jag inte här, men inget dödligt eller gips är det i alla fall frågan om.

Ska försöka läsa ikapp mig på era bloggar, kära bloggvänner!

Kommentarer
Postat av: pangis

Välkomna hem och heja mini! Jag minns hur härligt det var när Fjunet som liten helt plötsligt bara kunde åka.. en fröjd:-) Ja dottern kunde ännu bättre men hon gillar det tyvärr inte:-( Trist avslutning på veckan hoppas dock att det inte är någon fara!

2009-02-22 @ 20:31:13
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0