Blaha..

.. va jobbigt det blev ikväll då.

Har inte presterat något vettigt alls. INTE NÅGOT!! Börjar fundera om influensa-baciller håller på att bygga bo i min kropp, eftersom jag är så där växelvis orkeslös, eller är det bara jag som inte har ställt om mig till vanlig arbetstid efter 1½ veckas arbete efter julledigt.

Enda höjdpunkten är att Mini ringde mig ikväll och pratade bort en stund. När jag frågade om hon lämnat in ledighetsansökan till sin fröken så säger hon att fröken sa att jag ska ta kontakt med rektorn om det, men har inte lämnat tillbaka ansökan till Mini. Så nu undrar jag om jag ska skriva en ny och skicka till rektorn eller om Mini har missuppfattat på något sätt så att fröken menar att hon inte kan ta det slutgiltiga beslutet och lämnat ansökan vidare till rektorn.

För förra året då jag ansökte om ledigt för Mini så var det inga problem att lämna till fröken som i sin tur lämnade vidare till rektorn för slutgiligt beslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0