Helgen som var/är..

... har jag inte kunnat logga in på blogg.se för att skriva något. Det är först nu som det börjar fungera igen.

Helgen i korthet

Fredag
Lämna på skolan
Jobba
Hämta på skolan
Åka och storhandla inför morgondagens tillställning

Lördag
Sova till kl 9
Fixa till i lägenheten inför eftermiddagen/kvällens julgransplundringsmiddag
Laga mat till middagen
Umgås med gästerna
Säga hejdå till gästerna och börja diska/plocka
Dö i soffan med laptopen framför tv:n
Gå å lägga sig i sängen och sova

Söndag
Sovmorgon för oss båda
Frukost
Packa Minis väska hon ska ha till sin far
Åka och lämna Mini
Hem och basta
Stöka färdigt det sista efter kalaset
Inse städhulda kommer på torsdag så då behövs det inte städas
Ladda och tömma diskmaskin (vilken gång i ordningen har jag tappat räkningen på)

Resten av söndagseftermiddagen och kvällen ska bara ägnas åt soffan, laptopen och tv:n. Finns inte mkt kraft kvar i denna kropp nu.

Hur har ni roat er i helgen ?


Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Helgen har bestått av kartonger och packande av diverse grejer...

När jag inte gjort det så har jag varit i stallet eller suttit framför tv/dator.



Kram

2009-01-11 @ 17:20:11
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: DD

hmmmm...roat mig...nja, på ett ganska så milt sätt och utan en massa disk ;D







2009-01-11 @ 21:07:39
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0