I had a dream..

Såg lite grann på Idrottsgalan igår, inte för jag är så intresserad av sådan här evenemang. Men har ändå stor behållning av underhållningen som bjuds på mellan prisutdelningarna. Bl.a. så uppträdde Markus Fagervall i ett potpurri av Tom Jones-låtar tillsammans med Brolle Jr och Magnus Bäckström.

Så jag tillbringade natten med Markus Fagervall *fniss*. Men vad som hände, eller vi gjorde - stannar mellan Markus och mig *fniss*. Vet han är lamm-kött, men vi tanter måste också få sukta efter något ;) och han har alltid tilltalat mig, från det han var med i Idol till "Stjärnor på is"

Kommentarer
Postat av: pangis

Liten Lassievarning men jag gick i skolan med Magnus Bäcklund.. han i C och jag i E :-) Då var han en liten blyg försynt lintott som inte gjorde ngt väsen av sig.. Nu tycker jag han är riktigt snygg och sjöng bra gjorde han med.



Hoppas natten var till belåtenhet;-)

2009-01-20 @ 13:24:16
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: DD

ÅH...jag förstår precis. Jag såg och han var fin. Men jag drömde inte om något allas inatt. Det var alltså DU som stal honom inatt. Grattis ;D







2009-01-20 @ 15:14:30
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Pia

Markus ja.. kan fortfarande se honom på isen i den där sexiga dansen med stolarna!! Det pyser ur öronen och tungan släpar i golvet bara jag tänker på det!! ;o)

2009-01-20 @ 23:41:18
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0