Ingenting gjort..

.. av det jag hade planerat att göra igår.

När jag igår var halvvägs genom middagstillverkningen dök min far upp med extrabord och stolar till helgens stundande julgransplundring. 10-15 min efter kom bror min också så det var bara att göra en snabb rokad och fundera ut något att servera dessa två extra matgäster på.

När middagen var äten så skulle Mini demonstrera för både Morfar och Morbror wii-spelet. Ingen av dom två visste vad det var, (trots att det var Morbror som gav oss det *fniss*). Så det blev ett par timmars spelande på och fnissande. Så när dom sen åkte iväg på kvällen och Mini hade gått och lagt sig så fannas tvätthögen kvar, lika ovikt som innan. Inte ens den torra tvätten på linan hade tagit sig ner och fixat till sig själv.

Så ikväll gäller det att lägga på ett kol, både med det ena och det tredje så att jag ska hinna andas någorlunda lugnt på lördagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0