Sånna telefonsamtal..

.. tycker vi inte om.

Pappa ringde för en stund sen och berättade att brorsan har blivit inlagd på sjukhus. Inget allvarligt som sådant, men det berör mig i alla fall.

I lördags, efter att brorsan hade spelat klart på ett bröllop och sen på kvällen skulle bege sig hemåt, så har han tydligen stått på öronen utför en trapp. Missat sista trappsteget i mörkret helt enkelt. Eftersom han tjänstegjorde så kan jag garantera att han var nykter.

Efter det raset så har han tydligen känt domningar i det benet som han ramlade på. Idag hade det fortfarande inte gått över, dvs domningarna var kvar, så han tog det osäkra före det osäkra och åkte in. Väl på plats så kunde man inte hitta något speciellt, men för säkerhets skull lagt in honom för observation.

Han är i trygga händer i alla fall. Blir det inte värre än så här, så lär han bli utskriven när ronden har gått imorgon. Har väl mina aningar om vad som ligger bakom, orsak o.s.v, men jag är ingen läkare, så jag vill inte uttala mig här.

Håll tummarna för mig och min bror!

Kommentarer
Postat av: pangis

Jag håller tummarna och hoppas att allt är som det ska!

2009-01-28 @ 08:42:58
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: ullrika

usch så hemskt. läser att det troligen är en propp? så otäckt.



tur att han fick vård tidigt. det gör jättemycket i såna här fall!



håller alla tummar för att det går bra (det gör det såklart!).



massa krams!

2009-01-29 @ 23:07:37
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0