Vad har jag givit mig in på..

Biljetterna är bokade till Orsa igen. Nej, jag har inte skaffat klippkort hos SJ, träffat någon kärlek där uppe, jag har inte hittat jobb där.

Jag har bara, i ett svagt ögonblick ;), lovat att hjälpa Kramgo och hennes Älskling att flytta till nya huset som dom ska ta i besittning i slutet av januari. Jag får trösta mig med att jag blir bjuden på god och närande mat ;). Kanske inte blir dom tyngsta lådorna jag bär eller dom största möblerna jag förflyttar. Men vara i vägen och sköta marktjänsten är jag bra på. Jag hoppas det duger med det.

Kommentarer
Postat av: Mia

Åhhhh, Orsa!

Min pappa kommer därifrån, farmor och farfar ligger och sover på kyrkogården där.



Hälsa Orsa!

OCH alla mina släktingar i Mora!

2009-01-07 @ 14:32:53
URL: http://livethosmig.blogg.se/
Postat av: Eva (kramgo_72)

Å jag som trodde att du hade klippkort, att du hade träffat Kärleken och hittat jobb här... ;-)



Skojar bara ju... - du (och även Mini) är alltid välkommen, oavsett om det rör flytthjälp, att bara vara i vägen eller för att komma och "softa" och bättra på solbränna/skidmuskler och liknande trevligheter!

Kram

2009-01-07 @ 17:00:16
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0