Såren..

... i plånboken är slickade nu. Går inte att älta återfall hur länge som helst. Hittade dock inget AI, men får väl bikta mig här på bloggen istället.- "Hej, jag heter Dagens Eko och är Ikealist. Har varit ren i 4 månader men hade ett återfall idag".

Efter att ha plockat upp allt jag köpt och förpassat det till rätt ställen ringde telefonen. Det var min datortekniker  som ville ha en "dejt" med mig och lämna laptopen åter som han tömt på viktiga saker åt mig (läs mer här om du är intresserad). Är ju inte fel att ha den på plats när dom ska komma på måndag och hämta den.

Det roliga i kråksången, är att efter att allt blivit räddat i info-väg, är att då lägger datorn av även för han och vägrar starta igen. Vad han gjorde i första skedet för att få den att gå igång vet varken han eller jag, men den ovetskapen kan både han och jag leva med. Kanske har jag en Ängel som vakar över mig och tycker om mig där uppe *pekar på himlen*?!

För att underlätta för alla parter och viljor träffades vi vid ett köpcenter med tillhörande matställe. Han hade sin bror med sig och dom hade varken ätit frukost eller lunch och jag ingen lunch eller middag, så samtidigt som vi var sociala med varandra så löste vi hungerproblemen. Väldigt smart tyckte jag, får då slapp jag laga middag åt mig och själv och kan korka upp rödvinsflaskan direkt när jag känner för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0